Klacht Greenchoice: Greenchoice weigert af te rekenen met juiste meterstanden. Zoveelste misser van dat bedrijf.
Details
Klacht
Ik ben per 7 januari overgestapt van Greenchoice naar Engie. Ik kreeg rond die tijd geen enkelo verzoek tot het indienen van mijn meterstanden en dacht, omdat wij een slimme meter hebben, dat zoiets we automatsich geregeld zou worden. Voor alle zekerheid heb ik wel foto's van de meterstanden gemaakt. Voor alle zekerheid herb ik op 14 januari 2023 toch maar de dan geldende meterstanden aan Engie doorgegeven.Maar Greenchoice stuurde een rekening met de door hun gehanteerde hogere tarieven. Volgens GHreenchoice moest ik met mijn klacht bij Engie zijn. Die heb ik toen de foto's gestuurd en zij hebben ze doorgestuurd met het verzoek de goede standen te gaan gebruiken. Voor de zoveelste keer ben ik teleurgesteld in het zeer slecht te bereiken Greenchoice, want van Engie kreeg ik het bericht dar Greenchoice weigert de standen aan te passen. Wat nu? Ik overweeg de laatste termijn van mijn betalingsregeling met Greenchoice op te schorten. Wat moet ik doen?
Gewenste oplossing
Ik wil dat Greenchoice de eindafrekening opstelt met behulp van de door mij aangeleverde meterstanden van het eind van het contract.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.