Opgelost door Greenchoice: heel erg slordig van dit 'groene'bedrijf.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 370310
Gebruiker
consument8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik krijg een foute berekening van de jaarnota. juni 2018 t/m mei 2019 zijn 12 aflossingen en er staan er op de jaarnota maar 11.

De oplossing

nieuwe jaarnota opmaken en heel snel € 175,- extra overmaken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
consument8
Datum
Uiteindelijke oplossing
een jaar duurt bij Green Choice niet 12 maanden, maar loopt tot 1 mei!!!!!!!!!!!!!!!!! wat daarna komt wordt ook daarna opgelost, en wij weten daar niks van!!!!!!!!!!!!!!!!!! zit ik me druk te maken. moet ik er weer achteraan. ja maar Green Choice is groen. nou, slaap lekker verder.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Greenchoice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen