Klacht Greenchoice: Het is en blijf een dom zooitje bij Greenchoice

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 280932
Gebruiker
R. Meure
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Je moet niet denken dat Greenchoice van ophouden weet. Wel incasso methode willen toepassen Maar slecht met uitbetalen van te veel ontvangen gelden.
Nu ontving ik op 15 november 2017 een herinneringKIJK VOORTAAN EVEN WAT IS AFGESPROKEN VIA KLACHEN KOMPAS> IK KRIJG ZO LANGZAMERHAND DE SCHURFT AAN GREENCHOICE BEN NU AL MEER DAN EEN WEEK BEZIG> BOVENDIEN IN HET AD VAN 14 NOVEMBER 2017 STAAT GREENCHOICE GENOTEERD MET EEN SLECHTE ADMINISTRATIE.

De groeten van Meure

De oplossing

Plas ophouden en fatsoenlijk afwachten. Stop met incasso methodes die nietrecht zijn lees de historie over de aflopen 10 dagen. Wat een domme trope bij Greenchoice

1 reactie

  1. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw Meure,

    Omdat u uw vorige bericht via klachtenkompas.nl had gesloten, kon ik helaas niet meer reageren en u verder informeren. Ik heb u daarom op dezelfde dag nog een e-mail verstuurd met uitleg over een eventuele herinnering die u kan ontvangen. Ik neem aan dat u deze niet heeft gelezen? Ik stel daarom voor dat u eerst uw e-mail controleert voordat u weer een klacht opent.

    Met vriendelijke groet,
    Manuel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Meure
Datum
Uiteindelijke oplossing
Noch in de spam nog in de box heb ik uw bericht mogen ontvangen. Bovendien vraag ik nu voor de derde keer wat ik betaal voor stroom en gas ingaande mijn contract van enkele maanden geleden. Mag ik van u vernemen, prettig weekend met vriendelijke groet
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Greenchoice?