Klacht Greenchoice: Ongewenst, ongevraagd en onvoordelig 3 jarig voorstel

Aartze

Vandaag een email gehad van greenchoice (was ik eerder klant bij) er stond in dat er telefonisch contact geweest was en dat dit mijn persoonlijke voorstel zou zijn. Er is geen telefonisch contact geweest en daarnaast is het (een voor mij) onvoordelig contract van 3 jaar. Er zit een knop in de email om het voorstel te bevestigen. Het is dat ik er bovenop zit. Hieronder de tekst uit de email:
‐---------------------------
Wat leuk dat we elkaar weer spreken! We zijn blij dat je weer wilt kiezen voor écht groene energie van Greenchoice. Door via deze e-mail akkoord te gaan met jouw persoonlijke aanbod, doe je weer mee om samen met ons Nederland een stukje duurzamer te maken.

De tarieven en voorwaarden in deze overeenkomst zijn door ons samengesteld, op basis van de voorkeuren die je tijdens het telefoongesprek hebt aangegeven. Bekijk het aanbod in de bijlage en klik op onderstaande button om jouw groene keuze bij Greenchoice in werking te stellen.
--------------------------------------

Ik wil dat het bedrijf iedereen die zo'n email gehad heeft emailt en de buttons in die emails uitschakeld zodat niemand per ongeluk een onvoordelig 3 jarig contract heeft/krijgt naar aanleiding van de email.

Aartze
    Er staat geen ordernummer. De email komt va samengroen@greenchoice.nl vandaan. Ik heb het opgezocht en dit is nieteens iets van greenchoice maar alles straalt greenchoice uit. Greenchoice geeft mijn gegevens door aan een agressieve verkooporganisatie die qua groen alleen geld wil zien en de klant op plek 2 zet? Erg jammer.

Ook een klacht indienen over Greenchoice?