Klacht Greenchoice: Onjuiste (hogere) jaarnota 2015 en uitblijven uitleg of verklaring
Details
Klacht
Twee jaarnota's 2015 ontvangen. 1 december met beginstand 1 nov 2014 en beginstand 1 nov 2015, en notitie van teruggave van € 121,17. Tweede jaarnota 28 dec 2015 met onjuiste gegevens: beginstand 1 nov 2013 en beginstand 22 dec 2015. Volgens GC moet ik € 1048,59 bijbetalen. Ik zou twee keer zoveel energie hebben verbruikt in 2015, terwijl de afrekening van 28 dec duidelijk over twee jaar rekent.Per mail twee keer om uitleg gevraagd, niet gekregen. Schriftelijke klacht ingediend bij Klantenservice per aangetekende post. Geen reactie.
P.S. ik heb om uitleg per mail (vragen@greenchoice.nl) en schriftelijk gevraagd omdat ik doof ben en aan de telefoon de ander niet goed kan verstaan. Hier heeft GC geen begrip voor getoond.
Er is een keer telefonisch contact geweest met onduidelijke info van GC.
GC verplicht me om maandelijks € 104 af te lossen naast de maandelijkse termijn van € 95. Ik ben hierdoor ernstig gedupeerd, want ik heb alleen een AOW en minimaal pensioen.
Gewenste oplossing
Ik wil: serieus antwoord op de onjuiste jaarnota.Schriftelijk of per e-mail.
Stopzetting incasso kosten zgn extra verbruikt.
Toepassing juiste beginstanden.
Retourontvangst € 121,27 teveel in rekening gebracht en € 208 reeds geincasseerde zgn kosten zgn extra verbruik.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.