8 jan. 1x gebeld "" />

Opgelost door Greenchoice: onmogelijk contact te krijgen (telefoon, mail)

H. de Jong

Wil graag informatie over mogelijke contractverlenging, maar krijg geen enkele reactie

7 jan. 2x gebeld "er zijn nog 9 wachtenden voor u" (2x en steeds 9 wachtenden)
8 jan. 1x gebeld "er zijn nog 9 wachtenden voor u"
9 jan. mail gestuurd met verzoek telefonisch contact met mij op te nemen
geen enkele reactie
10 jan. 1x gebeld "er zijn nog 9 wachtenden voor u"

CONTACT
In mijn mail heb ik mijn telefoonnummer gegeven met het verzoek dan maar contact met mij op te nemen. Geen resultaat.

Greenchoice
    Geachte heer de Jong,Ik heb u vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Om toch uw klacht en vraag af te handelen, wil ik u vragen om deze hier te stellen of om door te geven wanneer u gemakkelijk telefonisch bereikbaar bent zodat u terug gebeld kan worden. Hier moet ik u helaas wel vragen om rekening te houden met de reguliere werktijden.Als u informatie wilt over welke tarieven Greenchoice u voor komend jaar kan aanbieden, dan kan ik ook direct een offerte voor u opstellen met een aanbieding. Ik zal u deze offerte vandaag nog toesturen.Graag bied ik mijn excuses aan voor onze slechte bereikbaarheid. Helaas is het erg druk waardoor u soms lang moet wachten op een gesprek. De melding van 9 wachtenden is een maximun aantal en dit is inmiddels ook verwijderd van het automatische bericht als u contact opneemt.U kunt contact met mij opnemen via e-mail of via deze klacht en ik verneem graag uw overige vragen of het moment waarop ik u telefonisch kan bereiken.Met vriendelijke groet,
    Esmée
    Greenchoice
    H. de Jong
    Greenchoice heeft contact met mij gezocht, waarna er bepaalde afspraken zijn gemaakt.
    Probleem dus opgelost.