Opgelost door Greenchoice: Service en oplossingsgerichtheid van Greenchoice mist

content Opgelost
R. Sluijter

BOKS in de Greenchoice app is bij mij verdwenen of mist nadat mijn slimme meter eindelijk (na Stedin vrijgegeven) standen ging doorgeven. De Greenchoice app heeft versie 1.4.4. De standen zijn inmiddels niet meer per dag of uur te bekijken want de laatste stand van zaken is van 11 april 2017.
Waarom heb ik dan een slimme meter Greenchoice, vertel me dat is?

Greenchoice helpt niet, communiceert de laatste week alleen via e-mail vanuit de Helpdesk mailbox met een poging van hulpvaardige inhoud, maar ik ben daarmee niet geholpen omdat daar gewoonweg onzin in staat wat betreft mijn situatie. Men belt (of durft) niet om het probleem eens te tackelen, en ik ben niet van plan om elke keer naar de telefoon te grijpen als er niet wordt gecommuniceerd: na vrijdag 14 april 2017 een antwoord te hebben gegeven, op een e-mail van Greenchoice, met een hoop onzin erin, niets meer van Greenchoice vernomen.
Greenchoice kent de situatie en is gewoon niet oplossingsgericht merk ik, gaat allemaal heel stroef en ik moet flink aan Greenchoice trekken voor een oplossing of een acceptabel antwoord, uiteraard baal ik daar stevig van.
Zo mag je je echt niet het de beste energieleverancier van Nederland noemen!

Ontevreden zakelijke gebruiker.

Los het probleem met mijn app op, hoe dan ook, ik ben bereid elke keer weer om jullie van gegevens te voorzien, die Greenchoice nooit opvraagt, en daarmee kun je volgens mij de situatie beter inschatten en oplossen.
BOKS moet werken, volgens Greenchoice, ik weet niet hoe het eruit ziet (en dat heb ik ook gemeld op 14 april j.l.) dus ik weet ook niet wat ik moet zien. Praten over een BOKS banner dat zegt mij niets, dus daar help je een klant niet mee.
Daarnaast worden de standen niet doorgeven aan de app, wel bij Greenchoice door de meter (via Stedin?), laat me dit dan weten, communiceer met me, er zijn meer wegen naar Rome, ook in de communicatie. Negeer me niet, want daar wordt ik heel erg simpel van, dan stap ik gewoon op.

R. Sluijter
Aangeboden om mee te doen met een pilot voor zakelijke gebruikers van BOKS.

Ook een klacht indienen over Greenchoice?