Opgelost door Greenchoice: We hebben zonnepanelen en het voorschot bedrag is nu veel te hoog.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86299
Gebruiker
VincentG
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds juni hebben wij zonnepanelen. In oktober overgestapt naar Greenchoice, maar zij berekenen het voorschot aan de hand van verbruik afgelopen 12 maanden en nemen het verzoek on het voorschot omlaag aan te passen blijkbaar niet in behandeling waardoor wij nu te veel betalen. Ik heb 4 mails verstuurd waar niet inhoudelijk op is gereageerd.

De oplossing

Voorschotbrdrag aanpassen naar €25 per maand voor elektriciteit.

2 reacties

  1. Auteur
    Greenchoice
    Datum
    Beste heer Groenhuis, Gisteren heb ik u per e-mail laten weten dat uw voorschotbedrag inmiddels is aangepast. Heeft u nog vragen? Dan kunt u mij bereiken via klachten@greenchoice.nl. Met vriendelijke groet,
    Susanne
    Greenchoice
  2. Auteur
    VincentG
    Datum
    Bedankt voor het aanpassen van het voorschotbedrag! Alleen jammer dat ik 22 dagen lang op verschillende manieren moet pushen om een werkje van 5 minuten gedaan te krijgen. Ik hoop dat jullie de personele onderbezetting bij de klantenservice weten te oplossen en in het vervolg wat sneller kunnen reageren. Succes en groetjes!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VincentG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Greenchoice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen