Opgelost door Greenchoice: We hebben zonnepanelen en het voorschot bedrag is nu veel te hoog.

VincentG

Sinds juni hebben wij zonnepanelen. In oktober overgestapt naar Greenchoice, maar zij berekenen het voorschot aan de hand van verbruik afgelopen 12 maanden en nemen het verzoek on het voorschot omlaag aan te passen blijkbaar niet in behandeling waardoor wij nu te veel betalen. Ik heb 4 mails verstuurd waar niet inhoudelijk op is gereageerd.

Voorschotbrdrag aanpassen naar €25 per maand voor elektriciteit.

Greenchoice
    Beste heer Groenhuis, Gisteren heb ik u per e-mail laten weten dat uw voorschotbedrag inmiddels is aangepast. Heeft u nog vragen? Dan kunt u mij bereiken via klachten@greenchoice.nl. Met vriendelijke groet,
    Susanne
    Greenchoice
    VincentG
    Bedankt voor het aanpassen van het voorschotbedrag! Alleen jammer dat ik 22 dagen lang op verschillende manieren moet pushen om een werkje van 5 minuten gedaan te krijgen. Ik hoop dat jullie de personele onderbezetting bij de klantenservice weten te oplossen en in het vervolg wat sneller kunnen reageren. Succes en groetjes!

VincentG

Ook een klacht indienen over Greenchoice?