Klacht Greencitytrip: Aufniewiedersehen GreenCityTrip

Klachtnummer
# 572969
Gebruiker
BrianS 76
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een skireis naar Oostenrijk (innsbruck) geboekt bij GreenCityTrip. Deze bestaat uit:
Treinreis vv, hotel en skipas voor 3 dagen.
Helaas heeft Oostenrijk besloten dat mensen een boosterprik moeten hebben gehad om te kunnen skiën, geen booster is quarantaine in Oostenrijk.
GreenCityTrip gaf de volgende alternatieven:
Reis aanpassen naar Milaan (geen optie voor ons, want geen skivakantie)
Reis doorzetten (geen optie want geen booster. Dan zouden we de hele reis in quarantaine zitten in Innsbruck)
Reis annuleren, geen teruggave geld.

Hierop een aantal tegenalteratieven geboden:
Reis uitstellen tot maart (dan hebben we onze booster ontvangen)
Reis omzetten naar een voucher (geldigheid van 12 maanden)
Reizigers veranderen (bekenden hebben al wel een booster gehad, dan zouden die kunnen gaan)

Al deze opties werden van tafel geveegd, het is de door hun geboden opties, of niks

Echt 0 flexibiliteit. Ik begrijp dat deze situatie iedereen heeft overvallen, maar de door ons aangegeven alternatieven zijn niet financieel nadelig voor het bedrijf GreenCityTrip. Dus snap hun starre houding absoluut niet

Gewenste oplossing

Mijn geboden opties serieus afwegen en die overnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Greencitytrip hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Greencitytrip?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen