Klacht Greenpeace: opzegging donatie greenpeace

maartje

mijn man is snel over tehalen wat betreft goede doelen.
na een goed verkoop praatje van onze deurverkoper is hij overstag gegaan.
na overleg hadden we besloten om er toch van af te zien, heb meteen Greenpeace gebeld maar konden nog niks doen omdat onze gegevens nog niet bekend was bij hun.
we moesten wachten tot de bevestiging via een brief binnen zou komen.
hebben we gedaan en zodra de brief binnen was heb ik gebeld.
kreeg een dame aan de lijn en heb gezegd dat wij onze donatie stop wilde zetten, waarop zij beantwoorden met de vraag waarom. uit gelegd en nogmaals kenbaar gemaakt dat we er toch van af willen zien om te doneren.
naar herhaaldelijk zeggen dat ik de donatie wil stopzetten kwam ze iedere keer met een "ja maar" waardoor ik behoorlijk ontplofte en duidelijk gezegd had of ze misschien doof was. mijn man had ja gezegd en ze kent mij niet werd er gezegd dus kon ze het niet aanpassen. ik ben getrouwd en heb net zo veel rechten om het op tezeggen.

als mensen bellen en aangeven dat ze er mee willen stoppen. luister dan naar de mensen en ben niet zo stront eigenwijs. hier bereik je geen goede referenties mee. ik vind als je geld moet betalen dat je dan inderdaad de desbetreffende persoon het moet laten regelen maar met opzeggen wat heb je te verliezen!!!
mond op mond gaat het super snel en negatieve reclame is veel schadelijker dan positieve reclame.

Ook een klacht indienen over Greenpeace?