Klacht Greenpeace: Wie zwijgt stemt toe, donatie verhoging, automatische incasso Greenpeace

Ingeborg

Greenpeace heeft donateurs een brief gestuurd met daarin een voorstel tot verhoging van de donatie (automatische incasso). Wie daarop niet reageert zit automatisch vast aan dat hogere bedrag. Wie zwijgt stemt toe dus. Dit is een ongewenste actie. Meer informatie is te vinden op:

Ik heb Greenpeace een e-mail gestuurd waarin ik aangeef dat dit een ongewenste en geen sympathieke manier van werken is omdat je daarmee in andermans portemonnee zit.
Ingeborg Eekhout,
i.eekhout@gmail.com

Ik verwacht van Greenpeace dat zij alle donateurs die een brief hebben geschreven, opnieuw aanschrijven en alle zonder toestemming geincasseerde verhogingen van de donaties terugdraaien

Ook een klacht indienen over Greenpeace?