Klacht Greenphones: Binnen 14 dagen een refurbished telefoon zwart scherm, leverancier speelt verstoppertje.

# 320627
Gebruiker1535875789

Na een goede eerste ervaring met dit bedrijf, dat voorheen de naam Rephoon gebruikte, is mijn tweede ervaring een zeer grote teleurstelling. Bij hen een Samsung (refurbished) besteld en in eerste instantie verliep de communicatie niet erg soepel. Het toestel dat ik besteld had was net voor mijn bestelling uit voorraad gegaan. De voorraadinformatie op de website kampte met technische storing en dus is niet altijd up to date. Hierop een ander exemplaar besteld.

Na een aantal malen via mail verkeer (telefonisch zijn zij niet bereikbaar) geïnformeerd naar de stand van zaken m.b.t. de bestelling een mooi toestel ontvangen op 2 augustus. Op 16 augustus (binnen 14 dagen dus), verscheen er alleen een zwart scherm. De telefoon was opgeladen en het geluid van de meldingen die ik in de mobiele agenda had staan kwamen nog gewoon door.
Ik heb vriendelijk verzocht om inname en reparatie van dit toestel aangezien dit erg kort in mijn bezit was en wilde niet direct op mijn strepen gaan staan daar de verstandhouding voor deze gebeurtenis goed was.
De reactie verbaast mij dan ook bijzonder, men kan het toestel niet terug nemen ter reparatie of een functionerend toestel omdat deze klachten vaak voortkomen als gevolg van schokschade.
In de bijgevoegde foto's is te zien dat deze telefoon nog geen krasje vertoont en er een stevige glasplaat overheen is gezet op het moment dat de telefoon ontvangen werd.

Ik wil dat het bedrijf zich gaat houden aan de 14 dagen die er voor bedenktijd staan.
Een ander toestel dat exact hetzelfde is als het toestel dat ik nu heb en anders mijn toestel volledig GRATIS gerepareerd en verzonden weer door mij in gebruik te nemen.
Het is te gek voor woorden dat men zich op deze manier opstelt en ik ben eerlijk gezegd bijzonder teleurgesteld in de hele gang van zaken.

Bijlagen

Wij vinden dat Greenphones hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1535875789
Het bedrijf heeft op geen enkele wijze contact opgenomen. Bedrijven met deze instelling zijn precies de reden dat veel mensen nog altijd op nieuwe telefoons overgaan in plaats van een gebruikte telefoon aan te schaffen. Voor mij persoonlijk geen refurbished meer maar dit is inmiddels wel een principekwestie geworden waarvan ik via uw site mijn ervaringen zal delen.

Ook een klacht indienen over Greenphones?