Klacht Greenwhale Holding Ltd.: Onterecht afgeschreven bedragen Whatsapp.brickoffers.com/Greenwhale

M. van Ommeren

Vanaf febr. 2014 worden op onze mobiele factuur kosten in rekening gebracht voor Whatsapp.brickoffers.com. Het gaat om een bedrag tot nu toe van 154,92. Tegenover dit bedrag is nooit een dienst geleverd. Ik heb met KPN gebeld en begrepen dat dit soort oplichtingspraktijken hun bekend zijn. Zij raadden mij aan om payinfo@targetmedia.nl een email te sturen met het verzoek om het bedrag wat zij onterecht hebben gedebiteerd aan ons terug te betalen. Vandaag heb ik de email verzonden.

Terugbetaling van het ten onrechte van ons bankrekening afgeschreven bedrag van 154,92 en mogelijk (maar dat zal wel een wens blijven) sancties op dit soort praktijken

Greenwhale Holding Ltd.
    Beste,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan dit klachtenplatform. Je hebt hier in het verleden een klacht over ons bedrijf geplaatst. Als je meent dat deze destijds niet goed is afgewikkeld langs een ander kanaal of als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via e-mail: support@greenwhaleholding.com.

Greenwhale is een aanbieder van digitale diensten zoals software, apps, wallpapers, emoticons, spellen etc. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.payinfo.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken.

^DD
    Webcare Greenwhale

Ook een klacht indienen over Greenwhale Holding Ltd.?