Klacht Greenwhale Holding Ltd.: Sms abonnementsdienst. 4239

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 153570
Gebruiker
Geno
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik krijg telkens 4 sms berichten per week binnen, moet hier telkens €3 voor betalen, inmiddels al samen €87.
Heb contact gehad met Tele 2, , en heeft mij dit mail adres gegeven. De sms abonnement dienst van 4239 is geblokkeerd .
Ik ben opgelicht, en kan mij dit extra geld wat ik moet betalen niet permitteren .
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
BVD Genoveva van Vlijmen

De oplossing

Had graag mijn €87 terug.
Is buiten mijn schuld om gebeurd.

4 reacties

  1. Auteur
    Greenwhale Holding Ltd.
    Datum
    Beste Genoveva,

    De shortcode 4239 is een gedeelde shortcode die door meerdere bedrijven wordt gebruikt om digitale diensten of chats af te rekenen. Ook wij maken gebruik van deze code voor onze diensten. U heeft echter geen dienst bij ons afgenomen. Ik heb contact gezocht met de sms-gateway die wij gebruiken (Telefuture BV, het bedrijf dat de sms-verzending afhandelt) en zij wisten ons te vertellen dat u een abonnement had op een dienst van het bedrijf Medmar International. Het gaat hier echter niet op 87 euro, dus ik vermoed dat u nog meerdere diensten gebruikt. Surf naar Payinfo.nl voor meer informatie. Voor de bestedingen op 4239 kunt u het best bellen met Telefuture op 0900-4004343 (15 ct. per minuut) of mailen met helpdeskklacht@telefuture.nl.

    Webcare Greenwhale

  2. Auteur
    Geno
    Datum
    Volgens Tele 2 heb ik €87 schuld aan de sms abonnement diensten, ik chat nooit, en ik maak ook geen gebruik van de sms abonnement diensten, ik snap het niet.wat ik wel snap dat ik ben opgelicht voor €87.
    Ik wil graag mijn geld terug.
    BVD Genoveva van Vlijmen
  3. Auteur
    Greenwhale Holding Ltd.
    Datum
    Beste Genoveva,

    Het kan best zijn dat u €87 aan sms-diensten hebt uitgegeven, maar niet aan diensten van ons bedrijf. Voor de bestedingen op 4239 kunt u het best bellen met de sms-gateway Telefuture op 0900-4004343 (15 ct. per minuut) of mailen met helpdeskklacht@telefuture.nl. Zij kunnen u verder helpen.
  4. Auteur
    Geno
    Datum
    Ik wil graag mijn geld terug, maar niemand kan mij daarbij helpen, raar.
    Ik heb zelf nog een oud mobiel, zal niemand meer gebruiken, is een Sony Ericsson T 250i.
    Ik kan hier alleen maar berichten op ontvangen, maar niet chatten, of dingen opzoeken, kun je opvragen bij Tele 2.
    Bij Vodafone had iemand het zelfde probleem, en die heeft het geld wel terug gekregen???
    Genoveva van Vlijmen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geno
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Greenwhale Holding Ltd.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen