Opgelost door Greenwheels: Greenwheels reageert niet op gedane opzegging abonnement via contactformulier.

content Opgelost
wim1962

Greenwheels stelt dat ik abonnement via 'mijn profiel' kan opzeggen. Dat heb ik eind januari geprobeerd, maar dat lukte echter niet. Toen een contactformulier ingevuld voor Greenwheels, maar daar reageert het bedrijf niet op. Ik vind dat mijn abonnement op Greenwheels moet eindigen per 1 maart a.s. omdat ik tijdig heb opgezegd. Bedrijf laat mij in het ongewisse.

Dat mijn abonnement op Greenwheels per 1 maart 2020 eindigt en er dus vanaf die datum geen abonnementsgeld meer van mijn rekening wordt afgeschreven.

Greenwheels
    Hoi,

Ik zie in jouw gegevens dat de opzegging gelukt is per 26 maart aanstaande. Na deze datum zal er geen afschrijving meer plaatsvinden.
    Ik kan geen eerder contact terugvinden, waaruit blijkt dat je eerder een poging ondernomen hebt om je abonnement op te zeggen. Hierbij heb ik op jouw e-mailadres een controle uitgevoerd als op je telefoonnummer.
    Acht weken na 26 maart zal de borg niet meer worden gererveerd op jouw creditcard.
    Ik reken erop dat wij op deze manier jou volledig en goed geholpen hebben. Het werkt wat betreft resterende vragen het snelst als je via de telefoon je vragen stelt. Je kunt ons 24/7 bereiken via 088-2100100.

Klantenservice Greenwheels
    Gertjan

wim1962
Opzegging abonnement zoals eerder al rechtstreeks bij Greenwheels was gevraagd, maar toen niet was gelukt.

Ook een klacht indienen over Greenwheels?