Klacht Greenwheels: Ik heb geld voorgeschoten voor koelvloeistof en wil dat graag snel terug gestort op mijn rekening.

lbaarsma

Dinsdag 11 mei heb ik een Volkswagen Caddy (Kadijksplein te Amsterdam) bij Greenwheels gereserveerd om een lading stoelen af te kunnen leveren bij een klant in Eindhoven.
Al vlak na vertrek begon er een lampje te branden en ben ik gestopt bij het dichtstbijzijnde tankstation (BP) om uiteindelijk 2 flessen koel vloeistof te kopen.

Met een uur vertraging maar gelukkig weer op weg, was ik na een uur in de buurt van Vught.
Midden op de snelweg bij een snelheid van 100 km/uur, zakten de toeren ineens omlaag naar 40 km/uur terwijl ik me vlak voor een vrachtwagen bevond.
Terugschakelen haalde niets uit dus ik heb de auto ternauwernood op het stuk tussen snelweg en oprit in, kunnen manoeuvreren.
Omdat de auto's aan beide kanten met 100 km/uur langs raasden, heb ik 112 gebeld en ben ik ontzet door sleepauto en Rijkswaterstaat die het kruis boven de aangrenzende weghelft hadden aangezet.
Vervolgens ben ik naar de Wegenwacht in Den Bosch gesleept waar geconstateerd werd dat er een verstuiver stuk was en dat de auto naar de dichtstbijzijnde dealer gesleept moest worden ter reparatie.
Ik bleef achter met een lading stoelen en geen vervoer.

Na overleg met Greenwheels bleek dat ik of in Den Bosch een Volkswagen Caddy kon gaan halen maar die moest ik dan de volgende dag ook weer terug brengen naar Den Bosch of ik kreeg de taxi kosten vergoed van mijn huidige lokatie naar het dichtstbijzijnde station.

Ik vind dit een bijzonder slechte service aangezien je toch verwacht dat als je een auto huurt, dat deze dan in orde is en mocht dat niet het geval zijn, dat een dergelijke organisatie een vervangende auto aanbiedt.

Ik heb de bonnen voor de 2 flessen koelvloeistof (15,90 euro) ingestuurd met het verzoek de kosten hiervan terug te storten op mijn rekening. Greenwheels reageerde een maand later met het antwoord dat er credit was aangemaakt en dat die bij de volgende factuur verrekend zou worden.

Maar ik wil geen gebruik meer maken van de diensten van Greenwheels en ik vind het ook belachelijk dat ik niet gewoon het geld dat ik heb voorgeschoten, zo snel mogelijk terug krijg gestort op mijn rekening.

Ik wil graag het voorgeschoten geld zo snel mogelijk terug gestort op mijn rekening

lbaarsma
Nog niets gehoord

Ook een klacht indienen over Greenwheels?