Klacht Greenwheels: incorrecte afhandeling eerdere klacht

Klachtnummer
# 28724
Gebruiker
lami
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 april heb ik een klacht gemeld over Greenwheels op de Klachtenkompas. Op 29 april kwam de reactie: ik zou de onterecht afgeboekte kosten teruggestort krijgen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd, terwijl het abonnementsgeld elke maand gewoon wordt afgeschreven. Ik wacht al zes maanden op de terugboeking, na bellen, mailen, klacht indienen en melding bij Klachtenkompas is dat nog steeds niet gebeurd. Ik vind het onbegrijpelijk.

De oplossing

Ik wil dat de onterecht afgeboekte kosten worden teruggeboekt. Ook wil ik dat mijn abonnement wordt stopgezet. Ik heb geen vertrouwen meer in Greenwheels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Greenwheels is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Greenwheels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen