Greenwheels is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Greenwheels: incorrecte afhandeling eerdere klacht
Details
De klacht
Op 17 april heb ik een klacht gemeld over Greenwheels op de Klachtenkompas. Op 29 april kwam de reactie: ik zou de onterecht afgeboekte kosten teruggestort krijgen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd, terwijl het abonnementsgeld elke maand gewoon wordt afgeschreven. Ik wacht al zes maanden op de terugboeking, na bellen, mailen, klacht indienen en melding bij Klachtenkompas is dat nog steeds niet gebeurd. Ik vind het onbegrijpelijk.De oplossing
Ik wil dat de onterecht afgeboekte kosten worden teruggeboekt. Ook wil ik dat mijn abonnement wordt stopgezet. Ik heb geen vertrouwen meer in Greenwheels.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.