Opgelost door Greetz.nl: Geen bloemen bezorgd op 60 jarige trouwdag, wel op tijd besteld.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 490496
Gebruiker
Wannahave1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Gisteren waren mijn ouders 60 jaar getrouwd, de de op 22-10-2020 bestelde bloemen zijn niet bezorgd. Bloemen zouden bezorgd worden tot 20.00 uur 's avonds. Nu krijg ik wel mijn geld terug, maar Greetz doet niets aan de emotionele schade. Immers van mij geen bloemen op hun trouwdag.
SCHANDE!!!

Gewenste oplossing

Minstens een groot boeket te bezorgen op de kosten van Greetz met een excusesbrief!
Geboden oplossing
Naar tevredenheid opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Wannahave1
    Datum
    Beste Greetz, helaas neemt u zelfs niet eens de moeite om fatsoenlijk te reageren. Ik verzoek u dit wel te doen.
  2. Auteur
    Greetz
    Datum
    Beste Jeannette,

    Bedankt voor je melding en excuus dat we niet hebben gereageerd.
    Normaliter krijgen wij een melding hiervan, echter is deze niet doorgekomen.

    Ik zie tot mijn spijt inderdaad dat er op de trouwdag niets is aangeboden en reeds het orderbedrag retour is gestort.
    Voor het ongemak kan ik vanuit Greetz een bos bloemen nasturen met een excuus of ik kan je een kortingscode aanbieden zodat je wellicht nog zelf iets kan nasturen.

    Hoor graag van je.
    Greetz Eline

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen