Opgelost door Greetz.nl: Grote afwijking geleverde t.o.v. getoonde op website

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 612776
Gebruiker
C.H.A. van Leeuwen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 28 juli een oppepper laten bezorgen bij mijn zus en zwager. De foto's die zij mij stuurde van het geleverde, daar werd ik niet vrolijk van. Ik vond en vind dat behoorlijk afwijken van het getoonde op de website. Via de website van Greetz heb ik dat ook direct laten weten (#2846325).
Zou binnen 2 werkdagen antwoord krijgen, maar dat gebeurde niet. Op 2 augustus een reminder gestuurd. Geen antwoord.
Op 3 augustus een chat gestart. "Gesproken" met Maureen. Die bood een voucher van €5, waar ik niet akkoord mee ging. Maureen vond uiteindelijk niet dat het geleverde teveel afweek van het getoonde op de website en dat er zelfs meer bloemen geleverd zijn. Let wel dit ging om droogbloemen.
De volgende dag een verzoek voor beoordeling van de chat.
Dit was mijn beoordeling : Op zich vriendelijke chat, maar we bleven van mening verschillen. Aangegeven dat een second opinion door een manager met objectieve blik nog een optie was en dan goed kijken naar de foto van website, en dan het middelste vaasje. Dan zal je zien dat er een trosje roze bloemen mist!
Ook daar niets op gehoord. Na ampel beraad, besloten om het dan maar via deze weg te proberen.

Gevraagde oplossing : betere vergoeding.

Gewenste oplossing

Hogere compensatie.
Geboden oplossing
Beste Ivy, Ook jij bedankt voor de supersnelle reactie. Heb al een reply gedaan op de e-mail van Femke en het nieuwe aanbod aanvaard.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Greetz.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor je bericht.

    We vinden het erg jammer om te horen dat jij niet tevreden bent met de geboden compensatie en de afhandeling van jouw klacht, excuses voor het ongemak! Wij bekijken jouw klacht graag nogmaals en hopen tot een andere oplossing te komen waar jij wel tevreden mee bent, hierom hebben wij jouw een mail gestuurd. We hopen snel wat van je te horen!

    Greetz, Ivy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen