Klacht Greetz.nl: onbereikbare klantenservice via chat en mail en verstrekken van ongeldige kortingscodes

Jvds#slechteservicegreetz

op 22-8-2022 een mooie korting via de mail krijgen van € 13 omdat ik al 13 jaar trouwe klant ben. een mooie beloning, maar zodra ik de kortingscode invoer werkt deze niet. Terwijl d korting 30 dagen geldig zou zijn.
Ik wilde hier graag gebruik van maken ivm een leuk persoonlijk kado die ik graag op 7-9 wilde geven.
Vanaf vrijdag 2 september ben ik al bezig om Greetz via de chat en mail te bereiken om een nieuwe code te krijgen die wel werkt . Via de chat had ik steeds veel mensen voor in de rij. Zodra er nog 2 wachtenden zijn, moet ik opeens weer opnieuw inloggen en kwam weer achteraan in de rij. vanaf 2-9-2022 dagelijks een mail gestuurd, maar ook daar tot op de dag van vandaag geen reactie. Uiteindelijk maar gewoon bij een andere leverancier een leuke mok met tekst besteld. Jammer dat Greetz codes belooft aan trouwe klanten die niet kloppen en totaal niet reageren op mails. Geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Service maar ook de layout van de kaarten gaan bergafwaarts . Gelukkig zijn er nog andere bedrijven die ook producten met teksten en persoonlijke kaarten maken. Voor mijn geen Greetz meer. Zij weten echt niet wat klantenservice is en hoe je klanten behoudt!

Zorgen dat ze beter bereikbaar zijn en reageren op mails!
Nieuwe kortingscode toesturen las je mailt dat deze niet werkt.
Ik ben/ word helemaal niet gemaild door Greetz en krijg ook niet het beloofde tegoed gestort. Via social media doen alsof ze alles oplossen en goede Service hebben. Schijn vertoning! Schaam je Greetz! Kaarten maken op jullie nieuwe site is ook al een drama. Jammer, jullie waten ooit zo'n leuk bedrijf. Groter worden is niet altijd positief

Goedemiddag J.M. van der Spoel,

We vinden het erg jammer om te horen dat je geen contact met ons lijkt te krijgen. Afgelopen week is het boven verwachting druk geweest bij ons waarom het veel langer duurde op onze chat service. Inmiddels kan je weer chatten met ons zonder lang hoeven te wachten. We hebben je e-mail of account proberen te vinden maar helaas kunnen wij deze niet vinden met de gegevens die we ontvangen hebben. We zouden graag de korting als tegoed op je account willen zetten, zou je daarom met ons willen chatten? Wij kunnen je dan het snelste helpen.

Greetz, Gaby
    Jvds#slechteservicegreetz
    Ik heb mijn email gegevens en telefoonnummer door gegeven via deze site dus jullie kunnen ook xontact met mij opnemen. Bovendien heb ik via jullie contactsite 3x een mail gestuurd met in bijlage screenshot van jullie mail met de kortingscode ( staat ook mijn e-mail bij) en heb ik 3x de mail met jullie aanbieding van de kortingscode beantwoord dat code niet werkt.
    Waar blijven deze 6 mails dan??
    De mails die ik moet versturen via de contactsite van Greetz moeten toch aan komen?
    Graag zie ik dat jullie mij nu benaderen. Kan eenvoudig via mailadres die ik op deze site heb moeten invullen
    Jvds#slechteservicegreetz
    Helaas mog steeds geen mail of telefoontje van Greetz gehad.
    Zeer slechte klantenservice!!
    Greetz.nl
    Goedemorgen, helaas is het op het moment erg druk bij onze klantenservice, ook bij de mailafdeling. Hierdoor kan een antwoord langer duren dan je van ons gewend bent. Excuses hiervoor! Graag ontvangen wij jouw mailadres nog, zodat we jouw e-mails er bij kunnen zoeken en jou sneller kunnen helpen. Alvast bedankt! Greetz, Floor
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Jvds#slechteservicegreetz
    Ik heb de mails die ik heb gestuurd nu door gestuurd naar het e-mail adres dat jullie mij nu hebben gemaild.
    Daarnaast heb ik begin sept 3x het contactfornulier op jullie site ingevuld, en ook daar nooit iets op gehoord. Contactformulier werkt dus blijkbaar ook niet ( net als de chatfunctie)
    Jvds#slechteservicegreetz
    Ik heb een week geleden gemaild naar het e-mailadres wat jullie hierboven hebben opgegeven, maar helaas nog steeds geen reactie.
    Ik zie ook credits bijgeschreven op mijn account.
    Ik vermoed dat jullie mijn account niet eens weten omdat jullie niet terug reageren.
    Graag reactie!
    Goedenavond J.M,

Wij hebben zojuist op je e-mail gereageerd. We horen het graag als je nog vragen hebt, dit mag ook via de mail natuurlijk!

Greetz, Mandy

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?