Klacht Greetz.nl: Onterect pakket niet afgeleverd wegens “niet thuis”.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 626068
Gebruiker
DC076
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ballon en kaartje niet geleverd wegens “niet thuis”. Heel de dag is er iemand thuis geweest. Tevens niet afgeleverd bij de buren. De koerier had er geen zin in denk ik. Kind jarig, geen kaart en geen ballon. Dankjewel Greetz.

Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice chat. De feedback die daar gegeven werd was werkelijk tenenkrommend. Geen enkele blijk van begrip en de meewerkstand op het alsnog op te lossen was zoek.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de kosten en excuses.
Geboden oplossing
Deze klacht is niet opgelost. Greetz geeft via e-mail een kortingscode gestuurd voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee is het probleem niet opgelost. Er is te laat geleverd en dus had je ballon en kaart geen nut meer. Het zou sieren de fout toe te geven en de kosten terug te betalen. Ik heb immers ergens anders een andere kaart gehaald zodat mijn zoon ‘s ochtends op zijn verjaardag een kaart had. Kan ik deze kosten bij Greetz declareren. Voor zover de klacht afhandeling van Greetz nu loopt mag de kortingscode voor een gratis verzending naar de sterren gestuurd worden. Die nieuwe bestelling gaat er nooit meer komen. Overigens is mijn naam Dominique en niet Dirk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Greetz.nl
    Datum
    Goedemiddag!

    Wat ontzettend vervelend dat de bezorger aangaf dat er niemand thuis was, terwijl er wel iemand aanwezig was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zoek dit graag even voor je uit. Zou je daarom deze klacht willen mailen naar support@greetz.nl? Hierbij ontvang ik graag het ordernummer van deze bestelling.

    Greetz,
    Claudia
  2. Auteur
    DC076
    Datum
    22283NFF7Q9
  3. Auteur
    Greetz.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Dirk! Wij zien dat je per mail al een oplossing had ontvangen van een collega. Mocht je nog verdere vragen hebben horen wij dit uiteraard graag via mail of chat!

    Greetz, Chantal.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen