Klacht Greetz.nl: Slecht service jaren lang klant

Gebruiker1639315878

Bestelling via Greetz gedaan. Volgens Packs konden ze het adres niet vinden. Het bleek dat er een toevoeging aan het nummer was gedaan. Maar op dat huisnummer heb je geen andere opties en door alleen postcode kun je al achterhalen wie daar woont.

Vervolgens heb ik 5 euro extra betaald zodat greetz een nieuw verzendlabel kon aanmaken. Dit heeft vrijdag plaatsgevonden. Hierdoor zou het pakket pas maandag bezorgd worden.

Maandag was degene gehele dag thuis wachtend op het pakketje, geeft de bezorger aan dat er niemand thuis was. Ik weer een 2de poging ingevoerd in het systeem en uiteindelijk is het dinsdag pas bezorgd.

Ik had een helium balloon besteld via greetz. Bij aankomst was de balloon al half leeg en de volgende dag lag het al zonder gas op de grond. Degene die jarig was heeft er 1 dag soort van kunnen genieten..

Ik heb in totaal 30 euro betaald voor een balloon die 1 dag soort van in de lucht stond.

Volledig geld terug

Greetz.nl
    Beste M. Reza,

Bedankt voor je berichtje,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling later is bezorgd door foutieve informatie van de bezorgdienst en dat je kwaliteit van de ballon niet naar wens is,

We kijken graag met je naar een passende oplossing, zou je daarom met ons contact op kunnen nemen met de chat of ons kunnen mailen naar support@greetz.nl? dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen.

Greetz, Isabella

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?