Klacht Greetz.nl: Verrassing door on-wil/kunde van Greetz volledig mislukt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555800
Gebruiker
W . de Bruijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een van onze kinderen willen we verrassen met bubbels ivm 1 jarig huwelijk. Op de dag zelf helaas niet gelukt; niet thuis volgens PACKS bezorgdienst ; wel dus en het briefje in de brievenbus lag er dus ook niet. Men is domweg niet geweest; Dezelfde avond gechat met Greetz om de nieuwe poging volgende dag door te spreken en aanwijzingen gegeven omtrent adres; klonk allemaal goed en men wilde graag de verrassing alsnog mogelijk maken. Daarna is het een grote puinhoop geworden; nog 5 nieuwe pogingen en diverse chats om zogenaamd te bezorgen met leugens (oa foutief adres; nieuwe order werd niet gemaakt; extra informatie vergeten te lezen etc etc..). bezorgen op een pakket service punt of ons adres kon niet. Wel tijd kopen en niets doen in de hoop dat de klant het opgeeft. Uiteindelijk de order zelf gecancelled, geld is teruggestort. Ervaringen met Greetz tot dusver waren goed , fouten maken kan maar daarna traineren en leugens verspreiden is een kapitale fout.

De oplossing

Geven van betrouwbare informatie en tijdig aangeven indien het echt niet wil lukken ipv de verkeerde schijn ophouden met leugens.iet... Ik werd echt voor de gek gehouden ; uiteindelijk zelf de order gecancelled en geld is teruggestort; Ik heb goede ervaringen met Greetz en fouten maken kan en mag maar dit was een bewuste opzet dat ik de moed zou opgeven.....

1 reactie

  1. Auteur
    Greetz.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, wat ontzettend jammer dat het zo mis is gegaan met deze bestelling. Ik snap goed dat je hier niet blij mee bent. Zou je ons een e-mail willen sturen met dit verhaal? Dan kunnen wij uitzoeken wat hier mis is gegaan, ook in de communicatie. Dit mag naar support@greetz.nl. Alvast bedankt! Greetz, Floor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W . de Bruijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg de volgende reactie: ====== Beste, wat ontzettend jammer dat het zo mis is gegaan met deze bestelling. Ik snap goed dat je hier niet blij mee bent. Zou je ons een e-mail willen sturen met dit verhaal? Dan kunnen wij uitzoeken wat hier mis is gegaan, ook in de communicatie. Dit mag naar support@greetz.nl. Alvast bedankt! Greetz, Floor ======= Alle informatie is al bekend bij Greetz; gekoppeld aan het order-nr wat ik heb genoemd; het betreft 3-4 chats en een mail met Eliza....welke ze niet gezien heeft ondanks alle toegezegde extra aandacht. Dit is voor mij een herhaling van zetten. Wat een slechte klachtafhandeling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Greetz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen