Klacht Greetz: Dure kaarten op maandag worden niet bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 421806
Gebruiker
Musis72
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Voor de tweede keer een duurdere kaart op maandag laten bezorgen en beide keren niet bezorgd.

Eerste keer na contact geld terug gehad maar nu voor de tweede keer weer niet bezorgd.

Erg vervelend om te vragen of de kaart wel bezorgd is en nog vervelender om te horen dat de kaart niet bezorgd is...

Gaat niet om het geld maar op de speciale dag wil je iets willen laten bezorgen wat gewoon niet gebeurd.

Echt waardeloos.

De oplossing

In ieder geval geld terug en dit keer een extra gebaar!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Greetz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Musis72
    Datum
    En het blijft stil bij Greetz.....
  2. Auteur
    Musis72
    Datum
    Nog steeds geen reactie. Zegt genoeg over zo’n bedrijf.
    Hebben blijkbaar totaal geen interesse in hun klanten......
  3. Auteur
    Musis72
    Datum
    En nog steeds geen reactie...
    hebben blijkbaar schijt aan hun trouwe klanten...
  4. Auteur
    Musis72
    Datum
    Hoe vaak moet ik de klacht vernieuwen? Greetz reageert niet. Wat een klotenbedrijf en service😤
  5. Auteur
    Musis72
    Datum
    Laat maar zitten. Zeer teleurgesteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Musis72
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niets gehoord van Greetz. Dus stuur geen kaarten op maandag of vrijdag. Ze komen waarschijnlijk gewoon de volgende dag met de reguliere post. En greetz heeft een waardeloze service en geeft niets om hun trouwe klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Greetz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen