Klacht Greetz: Kaart.

# 182098
Maria van Rooij

Heb paar weken geleden een kaart besteld toen die bezorgt was stond de tekst die ik er binnenin had geschreven niet in, toen hebben ze mij voorgesteld om een nieuwe gratis op te sturen de volgende dag zonder kosten daar ben ik toen mee akkoord gegaan. Nu heb ik deze Zaterdag weer een kaart besteld voor op Maandag 22-08-2016 te laten bezorgen en omdat post NL niet op maandag berzorgt heb ik ook nog extra moeten betalen omdat een koerier de kaart dan bezorgt, nu blijkt als ik de vrouw van de klantenservice moet geloven dat mijn kaart verdwenen is en ze de kaart waarschijnlijk kwijt geraakt zijn, dus dat die vandaag niet meer word geleverd, Ze bieden mij nu weer aan om hem morgen als nog op te sturen zonder kosten en mijn aankoop bedrag terug te storten maar uiteindelijk had ik de kaart gewoon vandaag binnen moeten krijgen ik betaal niet voor niets extra kosten om hem persee vandaag bezorgt te krijgen en dan gaat het weer mis. Voor de tweede keer. Ik vind het schandalig

Dat die alsnog vandaag geleverd zou worden maar dat was waarschijnlijk niet meer mogelijk dus ik kan dan niks andere dan het accepteren, wat ik echt schandalig vind bestel altijd me kaarten bij Greetz.

Greetz
    Beste Maria,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat je nu tweemaal een slechte ervaring hebt gehad met Greetz. Helaas hebben wij een tijd problemen gehad met het afdrukken van de tekst waardoor de eerste kaart is aangekomen zonder tekst. Inmiddels is dit probleem alweer opgelost.
    De bestelling die afgelopen maandag geleverd had moeten worden is helaas niet bezorgd door een systeemfout, we hebben dit nagevraagd bij onze IT-afdeling. Uiteindelijk is de kaart alsnog bezorgd echter een dag later net als de kaart die wij opnieuw in ons systeem hebben gezet.

Beide voorvallen staan los van elkaar en het is natuurlijk vervelend dat dit precies bij jou is gebeurd.

Nogmaals onze excuses en we hopen dat je bij een eerst volgende bestelling alsnog voor Greetz kiest.

Met vriendelijke greetz,
    Eline