Opgelost door Greetz: Onzorgvuldige handeling koerier Greetz, waardoor pakketje niet is bezorgd of bij de buren is afgeg.

angry Opgelost
C.L. van Groningen

Ruim van te voren bestelde ik via Greetz een kaart en een attentie voor een jarige die op 6 juni jl bij haar afgeleverd zouden worden. Alles werd bevestigd door hun email.
Aan het eind van de dag ontving ik een vrij lomp bericht dat de koerier het pakket niet kon bezorgen vanwege een onjuiste adressering. Dat was uiteraard mijn schuld. Tegen betaling van Euro 5,95 zouden ze een nieuw adreslabel aanmaken en de koerier opnieuw op weg sturen.
Volgens de track and trace gegevens is de zending om 15.49 uur geweigerd door de ontvanger. De koerier heeft niet geprobeerd om de bestelling bij de buren af te geven en ook geen bericht achtergelaten.

Nu is het pakket niet geweigerd en het adres was niet onjuist. Het huis ligt aan een zandweg, die de koerier niet had afgereden en toen maar besloten had dat het adres niet klopte. Overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd is.
Via de chatfunctie van Greetz probeerde ik nog voor 18.00 uur contact te maken om e.e.a. uit te leggen. Na ca 15 minuten 'in de wacht' te hebben gestaan, werd ik afgebroken: het was 18.00 uur geweest en daarna was men gesloten.
Een heel slechte en onzorgvuldige gang van zaken. Een bloemist was overigens wel in staat geweest om op het 'niet juiste adres' een boeket af te leveren.

Geld terug storten en verontschuldigingen.

Greetz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

C.L. van Groningen
Niets aangeboden. Niet Op mijn opmerkingen gereageerd. ‘Gewoon’ twee dagen te laat bezorgd zonder excuses voor hun onwaarheden ( niemand thuis, verkeerd adres, adres bestaat niet ).

Ook een klacht indienen over Greetz?