Klacht Greetz: Product niet geleverd

Nesli

Ik heb woensdagavond (29 November) een bestelling geplaatst op de site Greetz.nl. Ik dacht mijn moeder te verassen met een bos bloemen op haar verjaardag (30 November). Ik heb maar liefst 8.95 E. betaald aan verzendkosten zodat deze bloemen op donderdag zouden aankomen. Op donderdag kreeg ik een e-mail bericht dat mijn bloemen waren bezorgd, maar helaas was er niets bezorgd bij mijn moeder. Mijn ouders waren thuis, de lichten waren aan, en de gordijnen geopend, er is dus geen kans dat de bezorger langs is gekomen en heeft gedacht dat er niemand thuis was. Daarnaast is er geen briefje of iets dergelijks achtergelaten dat doet zien dat er daadwerkelijk een bezorger is langsgekomen. Ik hem maar liefst een half uur aan de telefoon gewacht totdat ik eindelijk werd doorverbonden aan een medewerker die zei dat de bestelling nogmaals zou worden geplaatst en ik een track en trace mailtje zou ontvangen. Niet zo verbazingwekkend, maar ik heb geen bericht ontvangen op mijn e-mailadres. Daarnaast heb ik nog een keer geprobeerd te bellen, maar na een half uur te hebben gewacht omdat "alle medewerkers in gesprek waren" kreeg ik tot twee keer toe te horen dat ze niet beschikbaar waren.

Mijn ordernummer is 1-GFJEP1NE35, ik heb een simpel wit boeketje witte rozen besteld met een kort kaartje.

Ik wil graag dat mijn bestelling binnen 3 dagen opgestuurd wordt en dat ik mijn geld teruggestort krijg op mijn rekening met compensatie voor het ongemak.

Greetz
    Beste Nesli,

Allereerst onze excuses dat de koerier jouw pakketje niet op de gewenste dag heeft aangeboden. Dit is uiteraard niet de bedoeling, daarvoor onze excuses. Ik heb de nieuwe bestelling opgezocht en zie dat deze op 2 december is bezorgd. Op het moment dat wij een kopie van je bestelling maken ontvang je hier inderdaad geen verzendbevestiging van. Hopelijk geniet je moeder nu volop van jouw verrassing. Mochten er toch nog vragen zijn dan horen we dat graag! Greetz Katia

Ook een klacht indienen over Greetz?