Klacht Greetz: Waardeloos, oplichterig bedrijf. Als je levering op Valentijnsdag niet kan garanderen, niet verkopen

Peter de Letterman

Ik heb bosje rozen met vaasje voor mijn vriendin besteld (EUR 44,00 !!!) om op Valentijnsdag te laten bezorgen. Dit kon ik nog bestellen op de 13e nadat ik een mailtje had had ontvangen dat het nog niet te laat was. Log ik net in (nu de 14e 18.00 uur) en staat er doodgemoedereerd dat het bloemetje op de 15e bezorgd gaat worden. Wat een belachelijke actie. Mosterd na de maaltijd !!!.
Vervolgens ben ik gaan chatten met Greetz:

Peter : Echt te belachelijk voor woorden dat mijn Valentijnskado nu op levering de 15e staat terwijl bij bestellen dit gegarandeerd op de 14 e zou gebeuren!!! Mosterd na de maaltijd. Nooit zal ik nog iets doen met Greetz. 1-GZM93PSHS2

Chatsessie gestart
Peter : schofterig zelfs!!!

KlantenserviceExcuses dat het wat langer duurt, één van onze medewerkers staat je snel te woord
Oumaima neemt nu deel aan de sessie

Oumaima :Goedenavond Peter.
Peter : goedenavond

Oumaima: Ik snap dat dit natuurlijk vervelend is. Echter kunnen alle pakketjes in verband met de drukte niet allemaal vandaag geleverd worden.
Peter : slaat nergens op

dan moet je dat vooraf zeggen

en niet eerst verkopen

Oumaima: Wel wil u graag tegemoet komen door een kortingscode op te sturen mocht u hiervoor openstaan.

Dat snap ik.
Peter : nu sta ik voor gek

ik hoef geen kortingscode. Ik ga dit viraal bekend maken. Ik vind het te gek voor woorden

Ik koop nooit meer wat bij Greetz. Te belachelijk voor woorden dat een Valentijnskado een dag te laat aankomt

bijna 50 euro voor een bosje rozen en dan gewoon, als of er niets aan de hand is, zeggen dat ik begrip moet hebben voor het feit dat mijn kado te laat aankomt

Oumaima : k snap dat dit vervelend is. Helaas is er op dit moment weinig wat ik voor u kan doen.
Peter : stort liever mijn geld maar terug

Oumaima : Oke, ik zal uw bestelling annuleren en het aankoopbedrag terug te laten storten.
Peter : Is prima, eerst zien, dan geloven

Oumaima : Ik zal het verzoek indienen. Wanneer het verzoek wordt uitgevoerd, zult u verder bericht ontvangen.

Mijn geld terug storten en geen garanties geven voor tijdslevering

Greetz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Peter de Letterman
er is helemaal NIETS opgelost en er is zelfs niet gereageert om mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Greetz?