Opgelost door Greetz: Zeer slechte service bezorging product en bereikbaarheid bedrijf alsmede onbevredigend tel antwoord

sad Opgelost
# 320055
salsa

Het betreft de klacht over de bezorging van kaarten met of zonder cadeaus.
Adverteren met voor 2200 uur besteld volgende dag bezorgd!! Niet dus!
Verscheidene malen dit bedrijf de kans gegeven om het niet op tijd of geheel niet bezorgen op te lossen. Ik bestel al meer dan 10 jaar bij dit bedrijf mijn kaarten maar de afgelopen 4 jaar is het extreem bergafwaarts gegaan met de bezorging van kaarten en bereikbaarheid van bedrijf. Men verschuild zich constant achter post.nl die zij dan de schuld geven van niet op tijd bezorgen, maar greetz adverteert met de snelle bezorging en greetz heeft post.nl in de arm genomen om te bezorgen, dan is dat toch hun probleem en dan verschuif je dit probleem niet naar post.nl of de klant die dan volgens hen zelf post.nl mogen gaan bellen, moet niet gekker worden. Ook de telefonische bereikbaarheid is vreselijk, er wordt constant een bandje aangezet met "een OGENBLIK geduld" nou een half uur in de wacht is bij mij geen ogenblik meer toch of zie ik dat nu verkeerd? (teveel klachten?)
Met het incasseren van het geld zijn ze snel.
Na te klagen bij hen gaat men gratis (duh) opnieuw de kaart versturen, maar de verjaardag, jubileum, trouwdag ed. is al geweest dus komt deze kaart als boter na de vis en mist zijn doel.
Kortom, de service is door de jaren heen echt slecht geworden van greetz. Wellicht is dit bedrijf een uitdaging om als item behandeld te worden in uw programma. Ik ben zeker bereid om mijn teleurstelling over dit bedrijf toe te lichten indien nodig.

Aad Brandse en Henk Renes

Ervoor zorgen dat producten waar je voor betaald bezorgd worden en ook op tijd bezorgd worden, kom je belofte na, anders is het misleiding van de consument.

Greetz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

salsa
Gaat het laatste jaar vreselijk veel fout, kaarten komen niet aan, geannuleerde kaart en is tot twee keer verstuurd. Kaarten komen meer dan twee tot drie ( werkdagen) te laat aan. Bel team moeten we meer dan half uur wachten met jullie afschuwelijk achtergrond muziek, en een ogenblik is geen half uur!!!. Echt heel jammer dat de medewerkers geen enkele vorm van empathie vertonen. Te triest voor woorden, wat eens een fantastisch bedrijf was zo nu afzakt. Met vriendelijke groet, A Brandse

Ook een klacht indienen over Greetz?