Klacht Greving&Greving: Onthechting coating van brilleglazen

# 122095

Aanschaf bril 04.01.2012
Geadviseerde glazen incl.coating Varilux €499,00 per stuk
type VX IPSEO NEW ED STYLIS EYCODE Crizal Forte
Leverancier beroept zich op de garantie van de fabrikant.
Er wordt geen enkele oplossing voor dit probleem aangedragen, omdat garantie is verlopen volgens leverancier.
Totale kosten van bril en glazen was € 1163,00
N.B. had van een top opticien meer verwacht.

Gratis nieuwe coating aanbrengen .

Greving&Greving
    Aangezien het niet mogelijk is een nieuwe coating op de glazen te laten aanbrengen. Hebben we in overleg met klant een korting bedrag naar tevredenheid afgesproken voor nieuwe glazen in de bril.
    Ella
    Ik wil graag van u vernemen of het loslaten van de coating na ruim 3 jaar een normaal verschijnsel is, wil dan ook graag een rapport van de fabrikant over de oorzaak. De oplossing van het aanbod wordt niet geaccepteerd.
    Greving&Greving
    Het loslaten van een coating is niet te doen gebruikelijk na een periode van 3 jaar. Uw bril is van februari 2012 en de beschadigde coating lijkt tot stand te zijn gekomen door beschadiging van de glazen, zoals de fabrikant dit ook kenbaar gemaakt heeft. Een rapport van de fabrikant zal ik opvragen met hierin meer tekst en uitleg over uw glazen.
    Jammer te vernemen dat u niet te spreken bent over ons aanbod. Heb met uw man een prettig gesprek gevoerd en zijn mijns inziens goed uit elkaar gegaan.
    Ik kom spoedig bij u terug met een verslag van de fabrikant.
    Ella
    Jammer dat de leverancier zijn toezegging tot op heden niet is nagekomen, wij zouden nog een klachtenrapport ontvangen van de fabrikant.

Ella

Ook een klacht indienen over Greving&Greving?