Klacht Grit Wonen en Slapen: vervanging kapotte scharnieren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116679
Gebruiker
Muilwijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

eind 2013 heb ik nieuwe meubels bij Grit gekocht. vorig jaar vond ik kleine zwarte stiftjes in de kasten. Ik wist niet wat het was. Begin dit jaar bleken het onderdeeltjes van de scharnieren te zijn; de scharnieren zijn geknapt. Ik kan verschillende deurtjes niet meer gebruiken. Heb diverse keren (mail, telefonisch, 1x persoonlijk) contact gezocht. Iedere keer de toezegging dat de scharnieren eraan komen...Dit loopt al vanaf 13 maart 2015. Het gaat om 12 scharnieren.

De oplossing

12 goedwerkende, perfect passende scharnieren (aan te brengen door deskundig iemand) of anders ontbinding van de gehele aankoop en het totale aankoopbedrag terug (dus ook de salontafel en het tv-meubel; moet ik met een salontafel en tv-meubel van een ander soort/merk)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grit Wonen en Slapen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Muilwijk
    Datum
    Grit wonen heeft niets van zich laten horen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Muilwijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grit Wonen en Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen