Klacht Groenbast Electronics: goederen besteld en niet geleverd

Klachtnummer
# 56178
Gebruiker
Pwille
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op dinsdag 1 april een monster beats by dr d besteld, via beslist.nl nummer1 verwijzing.
209,- euro betaald en per ongeluk twee besteld. Hierover een e-mail gestuurd en op 2 april bericht gekregen dat ze op 2 april zou worden geleverd. Inmiddels is het 4 april en heb ik nog niets ontvangen. Via internet begrijp ik dat meerdere mensen dezelfde klachten hebben en dat de website offline is gehaald.
Ik stel beslist.nl en groenbast electronics aansprakelijk voor de gelden schade.

De oplossing

Graag geld terug (209 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Groenbast Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groenbast Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen