Klacht Groenbast Electronics: PS3 besteld maar niet geleverd

Klachtnummer
# 56577
Gebruiker
Glenn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via beslist.nl bij Groenbast Electronics terecht gekomen, vervolgens een PS3 besteld voor 140 euro. Deze direct betaald door middel van iDeal. Hierop kreeg ik een orderbevestiging per mail binnen. Een dag later geen verzendbevestiging terwijl de order al op compleet stond, twee dagen later idem. Op 3 april onderzoek gaan doen naar dit bedrijf en toen kwam ik op reviewspot.nl meer gedupeerde tegen. Hierop volgend heb ik een mail naar het bedrijf gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Waarop ik wederom geen reply heb gekregen.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Groenbast Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groenbast Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen