Klacht Groene hart ziekenhuis: ontevreden over de behandeling en zorgtarieven. Niet serieus genomen

Ibtisaam

Mijn pols is september vorig jaar gebroken. Ik ging toen naar het Groene Hart ziekenhuis in Gouda. Ik ben niet tevreden over het volgende:
1-De behandeling zelf
-Mijn pols ziet anders uit dan de andere pols. -Bij bepaalde beweging heb ik pijn. Ik ben bezorgd en heb gevraagd voor een foto maken maar het ziekenhuis wil dat ik extra betaal. Er was een foto gepland maar die is zonder mij van tevoren te waarschuwen geannuleerd!
-Er is geen controle afspraak geweest na het verwijderen van de gips.
2-De tarieven
Ik heb een hoge eigen bijdrage en heb de behandeling volledig zelf betaald.
Mijn vraag over de tarieven van de specifieke handelingen die nog steeds niet beantwoord is en van mij verborgen gehouden is.
3-De klachtenfunctionaris die mij niet serieus neemt, mij beloofd heeft een gesprek met de behandelaar te houden en niet de belofte nagekomen is. Niet eens op mijn mail reageert!
Haar naam is Monica Twisk, klachten functionaris

1 -Er is een afspraak met de behandelaar gepland. De afspraak heeft nooit plaatsgevonden!
2 -Ik wil een foto laten maken (zonder extra kosten) voor mijn pols. De foto was gepland en zonder mij te informeren en zonder reden niet doorgegaan.
3 -Ik wil weten wat de specifieke kosten van elke handeling in mijn behandeling. Ik heb alle kosten zelf betaald en heb recht om te weten waarom moest ik zo veel betalen?

Wij vinden dat Groene hart ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Groene hart ziekenhuis?