Klacht Groenehart Steigerhout: Late levering, hele slechte kwaliteid en geen klacht afhandeling

# 319282
Leon&Mariska

Levering:
De hoekbank die wij besteld hadden kwam niet op de afgesproken datum, na zelf gebeld te hebben kregen we de reactie dat de bank later zou komen en werd er de week daarop afgesproken. dit herhaalde zich 2 keer.

Kwaliteit:
De kussens van de bank die speciaal voor buiten en vocht bestendig zouden zijn was na een klein regenbuitj helemaal doordrenkt met water. Het duurde weken voor dat de kussen (binnen tegen de verwarming aan) droog waren. Het vul materiaal zuigt zich helemaal vol met water en dit is er onmogelijk uit te wringen.

Na een paar weken lieten de planken los en zaten er spleten en oneven heden in de bank. De bank was wit gebeitst, vermoedelijke vlak voor de levering want de bank gaf af. Na 4 maanden zitten er ook vocht plekken in het hout.

Klachten behandeling:
Ik heb 2 keer gemaild, een contact formulier ingevuld en meerdere malen gebeld. Nordin de meneer aan de telefoon beloofde mij meerdere malen de klachten op te lossen maar tot op heden 5 maanden verder nog niks van gemerkt.
Volgens hem was de klacht over de kussens ongegrond en wist hij zeker dat dit niet waar kon zijn. Ook vroeg hij of we handig waren.... dan konden we de bank zelf even op nieuw beitsen en lakken.

We hebben totaal geen vertrouwen meer in de kundigheid, professionaliteit en manier van het op lossen van klachten van groene hart steigerhout.
Ons geld terug zou ons de mogelijkheid geven om bij een 'normaal' bedrijf een nieuwe bank te bestellen.

Ook een klacht indienen over Groenehart Steigerhout?