Klacht Groenehart Steigerhout: Snelle levering maar een waardeloze service na de plaatsing.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 283095
Gebruiker
Fenna01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april dit jaar een bestelling gedaan voor een lounchebank. Deze is binnen 1 week geleverd. Maar vrij snel ontstond er een flinke kier tussen de leuning en de bank. Ik heb dit in mei bij Het Groene Hart voor het eerst gemeld en er zou iemand langs komen als een van de medewerkers in de buurt was. Nu zijn wij in december beland en nog steeds is er niemand geweest, ondanks meerdere telefoontjes en e-mails. Nog even en mijn bank valt uit elkaar.

De oplossing

Ik wil dat een medewerker van Het Groene Hart Steigerhout langs komt en mijn lounchebank repareert.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fenna01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanuit Het Groene Hart Steigerhout is in februari aangeboden om een nieuwe, extra verstevigde bank te installeren. Ook na meerdere telefoontjes en emails van mijn kant is deze belofte niet nagekomen. Inmiddels zijn we alweer een jaar verder na het indienen van mijn klacht! Dit is echt heel slecht vanuit Groenehart Steigerhout.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groenehart Steigerhout?