Klacht GroeneHartHopper: Geen chauffeurs die Mn oma met rolstoel terug naar huis kunnen brengen

Boegheim

Ook ik heb een klacht aan het adres van groenehart hopper.
24-12-2017 is mijn oma van 91 gebracht met de rolstoelhopper dit was de eerste keer sinds maanden na haar val dat ze eens buiten de deur kwam.
Aan gekomen bij mij , heb ik gelijk gezegt bel even alvast voor hopper terug want het is kerstavond en zal wel druk zijn.
Ook zij kreeg te horen nee mevrouw we hebben geen chauffeurs meer om u op te halen Wat ?????? Ze word wel weggebracht maar moet zelf maar zien thuis te komen ??? Hadden ze dat niet gelijk kunnen zeggen ?? Het is toch logisch dat iemand in een rolstoel ook weer terug moet .
Gelukkig was ze met de invouwbare rolstoel dus heb wat kunnen regelen dat ze met een gewone auto terug is gebracht maar dit is toch niet normaal zo!!!
Als ze een elektrische stoel had dan had ze niet thuis kunnen komen .
De hopper is toch voor mensen die anders nergens kunnen komen .
Sorry hoor maar vind het schandalig !

Dat ze dit soort dingen beter regelen en van te voren aangeven als ze niet terug kan worden gebracht .
Excuus van het groenehart en een bos bloemen

Wij vinden dat GroeneHartHopper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GroeneHartHopper?