Klacht GroeneHartHopper: te lange reistijd, te laat en betalen voor informatielijn

Klachtnummer
# 145219
Gebruiker
Gerard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

7 november 2015, taxi op tijd. Taxi over een rit van max 15 min. zijn ze 45 minuten voor onderweg geweest. Taxi is met een flinke omweg naar bestemming gegaan. 2 personen te laat voor de film. Film al 15min bezig. 33euro gekost. Klacht ingediend. Alleen vergoeding voor de heen rit voor beide personen. Een deel van de film zou vergoed moeten worden, ze hebben door toedoen groeneharthopper een deel gemist.

25 november 2015, taxi komt niet opdagen. Gebeld, omdat ze te laat waren. Kregen terug dat het nog 1,5uur zou duren. Slordig dat ze je hier niet over informeren. Dit is helaas niet de eerste keer.

Ook erg slordig dat je als klant moet betalen voor de informatielijn

De oplossing

Vergoeding bioscoop 33 euro
Telefonisch op de hoogte brengen als taxirit niet op tijd gereden kan worden, zodat klant zelf een gepaste oplossing kan zoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GroeneHartHopper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GroeneHartHopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen