Klacht GroeneHartHopper: te lange reistijd, te laat en betalen voor informatielijn

Gerard

7 november 2015, taxi op tijd. Taxi over een rit van max 15 min. zijn ze 45 minuten voor onderweg geweest. Taxi is met een flinke omweg naar bestemming gegaan. 2 personen te laat voor de film. Film al 15min bezig. 33euro gekost. Klacht ingediend. Alleen vergoeding voor de heen rit voor beide personen. Een deel van de film zou vergoed moeten worden, ze hebben door toedoen groeneharthopper een deel gemist.

25 november 2015, taxi komt niet opdagen. Gebeld, omdat ze te laat waren. Kregen terug dat het nog 1,5uur zou duren. Slordig dat ze je hier niet over informeren. Dit is helaas niet de eerste keer.

Ook erg slordig dat je als klant moet betalen voor de informatielijn

Vergoeding bioscoop 33 euro
Telefonisch op de hoogte brengen als taxirit niet op tijd gereden kan worden, zodat klant zelf een gepaste oplossing kan zoeken.

Wij vinden dat GroeneHartHopper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GroeneHartHopper?