Opgelost door Groeneparadijs.com: Geen levering en geen mogelijkheid tot contact

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 662314
Gebruiker
Elvo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik bestelde drie weken geleden voor €46,50 plantjes bij Het Groene Paradijs. Snelle levering, staat op de website. Maximaal 10 dagen, als je echt pech hebt. In mijn vakantie had ik de plantjes op mijn balkon willen plaatsen.
De vakantie is ruimschoots voorbij, maar ik heb nog niets ontvangen. Wel al betaald, overigens. Bellen kan niet, je krijgt een bandje aan de lijn waar je niets mee kunt. Mailen levert alleen automatische antwoorden op. Ik heb het inmiddels zo'n tien keer geprobeerd. Ook probeerde ik de bestelling te annuleren, maar niets werkt. Ik krijg geen gehoor en geen plantjes!

Gewenste oplossing

Annulering van de bestelling en geld terug
Geboden oplossing
Uiteindelijk mijn geld terug gekregen nadat ik hier de klacht heb neergelegd. Blijkbaar kon het toen wel.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Groeneparadijs.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Elvo
    Datum
    Nog altijd heb ik geen enkele reactie, geen planten en mijn geld is weg...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groeneparadijs.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen