Klacht Groeneparadijs.com: Na vier weken nog geen levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 667061
Gebruiker
Sabine Koch
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 10 mei , vier weken geleden dus, een bestelling geplaatst. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Telefoon wordt niet beantwoordt, contact formulier wordt niet beantwoordt. Dit gaat op oplichting lijken……..

Gewenste oplossing

Gewoon mijn bestelling leveren waarvoor is betaald heb.
Geboden oplossing
Na mijn klacht op klachten kompas kon de bestelling ineens wel verstuurd worden. In middels heb ik m ontvangen. Maar wat blijkt de vlinderstruik die ik besteld heb zit er niet bij en op de bon staat verzonden. Wat een slechte zaak zeg dit. Bestel hier niet het klopt van geen kanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Groeneparadijs.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Vervelend dat uw pakket nog niet is verstuurd. We zullen er voor zorgen dat uw bestelling vandaag overhandigd wordt aan de bezorgdienst. Nogmaals excuses voor de vertraging. Mocht u andere vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via email: info@groeneparadijs.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Team het Groene Paradijs
  2. Auteur
    Groeneparadijs.com
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik zie dat de vlinderstruik niet meer leverbaar is en de terugbetaling in verwerking is bij mijn collega, terugbetalingen worden 1 keer per week verwerkt. U krijgt gewoon netjes uw aankoopbedrag terug voor deze plant.

    Mvg, Het Groene Paradijs

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groeneparadijs.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen