Opgelost door Groeneparadijs.com: Na vier weken wachten nog steeds geen levering.

sad Opgelost
DeMooieEend

Het Groene Paradijs heeft een prachtige website. Dat geeft vertrouwen om een bestelling te plaatsen. Maar is er niet wat mis in het bedrijf als men niet in staat is binnen vier weken de bestelling klaar te maken voor verzending?
Ik maak me ongerust of er ooit nog een levering komt.
Op 16 april plaatste ik de bestelling. Het is nu 15 mei. Dat het 2 tot 10 dagen kan duren voor geleverd wordt, zoals wordt aangegeven, kan ik me voorstellen door de voorjaarsdrukte. Maar na vier weken is m'n geduld echt op!
Bellen heeft geen zin, want de telefoon wordt niet aangenomen. Ik wil eindelijk een reactie en een levering!

Een reactie vandaag (maandag) en levering nog deze week.
Er is van het bedrijf geen reactie gekomen. Wel werd 's avonds op de dag dat de klacht via Klachtenkompas was gemeld een mailbericht gestuurd dat het bestelde is ingepakt en verzonden. Toeval? Of als reactie. Maar over mijn klacht die ik aan het bedrijf had gestuurd over de levering, geen enkel woord.

Groeneparadijs.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

DeMooieEend
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Groeneparadijs.com?