Opgelost door Groeneparadijs.com: Wanprestatie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 616537
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik he planten besteld ,volgende dag geannuleerd en andere bestell8ng geplaatsttoch 2 bestellingen geleverd. Gezien na het uitpakken. Meteen kontakt gezocht. 2 weken later zullen zij op 16 aug opgehaald worden. Niet gebeurt. Weer mail...blijven factuur sturen via afterpay. Nu willen zij dat ik de inmiddels op het compost belande planten teruggestuurd hebben. Anders zo ik moeten betalen. Ik vind dat ik niets meer hoef te doen en ook niet meer hoef te betalen.

Gewenste oplossing

Dat zij erkennen dat zij de annulering niet goed op orde hebben en dat ik nu nadat ik de planten klaar had staan. Niets meer hoef te doen en niets hief te betalen. Wel wil ik 3 zakken tuinaarde betalen.
Geboden oplossing
Via mij rechtshulp heb ik iets vergoed gekregen . Ik hoop dat zij er nog achteraan gaan
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Groeneparadijs.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Datum
    Inmiddels weer een mail om tot 17. 9 te be stralen!
    Zij willen planten terug . Heb ja gezegd met de vraag om wel het hele bedrag niet te betalen met uitzondering 3 zakken tuinaarde.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groeneparadijs.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen