Groeneparadijs.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Groeneparadijs.com: Wanprestatie
Details
Klacht
Ik he planten besteld ,volgende dag geannuleerd en andere bestell8ng geplaatsttoch 2 bestellingen geleverd. Gezien na het uitpakken. Meteen kontakt gezocht. 2 weken later zullen zij op 16 aug opgehaald worden. Niet gebeurt. Weer mail...blijven factuur sturen via afterpay. Nu willen zij dat ik de inmiddels op het compost belande planten teruggestuurd hebben. Anders zo ik moeten betalen. Ik vind dat ik niets meer hoef te doen en ook niet meer hoef te betalen.Gewenste oplossing
Dat zij erkennen dat zij de annulering niet goed op orde hebben en dat ik nu nadat ik de planten klaar had staan. Niets meer hoef te doen en niets hief te betalen. Wel wil ik 3 zakken tuinaarde betalen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.