Klacht Groenuit.nu: Uitje verpest

EDonkers

Samen met een vriendin ben ik gaan moonlight suppen via Groenuit.nu. Eerst hebben wij zelf doosjes dicht moeten plakken en ervoor moeten zorgen dat de verlichting het deed. Mevrouw beweerde dit te hebben getest. Dichtplakken alleen zou niet erg zijn, maar het materiaal werkte niet. Wat niet vreemd is als een plastic zakje is dichtgeplakt met batterij terwijl de stekker er niet in zit. Maar ze had alles getest hoor en alles deed het van tevoren. Dat kan dus niet. Uiteindelijk hebben we ongeveer 10 minuten kunnen suppen, waarna wij de verkeerde sloot in zijn gestuurd en uitgescholden en bedreigd werden door de bewoners. Zij lieten ons niet gaan en hebben zelfs geprobeerd 1 van ons van het board af te duwen. Uiteindelijk toen we weg konden hadden wij geen zin meer om verder te gaan. Ik heb hierover gemaild omdat wij niet bereid zijn hiervoor te betalen. En dan is het allemaal onze eigen schuld omdat ze wel alternatieven bood? Ze heeft ons op het moment zelf ook totaal niet geholpen.

Ik verwacht klantvriendelijk gehandeld te worden en dat er begrip getoond wordt voor de situatie. Ik ben niet bereid voor deze dienst te betalen, maar het zou al fijn zijn als de organisatie ons op welke manier dan ook ons tegemoet zou komen zonder ons te beschuldigen van misinterpretatie. In mijn mail gaf ik namelijk aan dat de buurtbewoner zei dat dit niet de eerste keer was dat er mensen door zijn sloot (prive terrein) suppen. Maar wij hebben het verkeerd geinterpreteerd dat dit vaker gebeurt. Daarbij was het een hele onvriendelijke mail, maar voor zover ik weet zijn wij de klant en ik verwacht dan ook zo behandeld te worden.

Groenuit.nu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Groenuit.nu?