Klacht Groepdeal.nl: Kapotte wijnkoelkasten worden niet vervangen of gecompenseert

Wil Emsen

Wij hebben twee wijnkoelkasten gekocht, die het na twee maanden hebben begeven, deze koelen namelijk niet meer. De temperatuur van de aparte koelvakken is 15 °C. Sinds vier weken vraag ik groepdeal.nl om met een oplossing te komen, want ik heb de koelkasten voor mijn bedrijf nodig. Groepdeal.nl verschuilt zich achter hun leverancier, die schijnbaar de zaak niet wil oplossen. Ik heb geen overeenkomst met hun leverancier maar met groepdeal.nl zelf. Ik heb Groepdeal.nl nu een aantal keren gevraagd om hun verplichtingen na te komen, namelijk goed functionerende waar voor mijn geld te leveren, maar dat gebeurt niet.

Ik had voorgesteld om nieuwe wijnkoelkasten te leveren of het geld terug te storten.

Wij vinden dat Groepdeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Groepdeal.nl?