Klacht Grohe: Afspraak maken om defecte douchekraan te laten repareren

Patricia0570

Het thermo element van mijn douche is defect waardoor de douche niet warmer wordt dan ongeveer 36 graden. Ik ben inmiddels al ruim anderhalve maand bezig met mailen om erachter te komen hoe ik een servicwverzoek kan indienen. Inmiddels is dit na veel oger en weer gemail gelukt op 11-1. Ik kreeg vervolgens een mail dat er binnen 3 werkdag contact met me opgenomen zou worden. Toen ik op 19-1 nog niks had gehoord heb ik telefonisch contact opgenomen met Grohe. Mijn aanvraag werd direct doorgezet naar de monteur. Ik kreeg weer een mail dat de monteur binnen 3 werkdagen contact op zou nemen. Echter heb ik nog steeds niks gehoord..

Dat er komende vrijdag kosteloos een monteur langskomt om het defect te verhelpen.

Patricia0570
    Er is nog steeds geen contact geweest vanuit Grohe.
    Patricia0570
    Ik heb wederom zelf contact gezocht met Grohe. Heb mijn klacht ook op facebook geplaatst en kreeg daar binnen een dag bericht. Dinsdagochtend komt er eindelijk een monteur langs. Echter zou er nog contact met me opgenomen worden met betrekking tot de compensatie waar ik om heb gevraagd. Heel verrassend is dat nog steeds niet gebeurt...
    Patricia0570
    Dinsdagochtend is er eindelijk een monteur geweest. Grohe heeft wel nog contact met me opgenomen om aan te geven dat ze geen conpensatie konden geven. Slechte service en totaal niet klantvriendelijk!