Klacht Grohe: Geen contact door servicemonteur.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 329730
Gebruiker
deRijke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is aangegeven door Grohe dat een servicemonteur contact met mij opneemt om een afspraak te maken. Dit is op 17 oktober gemeld, nadat ik op 9 oktober een service verzoek heb ingediend ivm een lekkend waterreservoir van mijn nieuwe toilet. Ondanks herhaalde contacten met klantenservice is er tot op heden nog steeds geen afspraak gemaakt. Ondertussen zit ik nog steeds met een lekkend reservoir.

De oplossing

Ik wil graag dat er op korte termijn een afspraak gemaakt wordt voor bezoek van een servicemonteur. Dit omdat het reservoir vervangen moet worden, maar omdat ik aanspraak maak op de garantie moet Grohe dit eerst zelf zien.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deRijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Grohe heeft niet gereageerd via Klachtenkompas. Wel op andere manier.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Grohe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen