Klacht Grohe: Grohe Red heetwater slang lekt

Goedeklant

Bij mij is ook de kokend water slang van mijn Grohe Red duo gaan lekken. Ik had 5 jaar garantie en de slang lekte na bijna 6 jaar dus helaas pindakaas. Ze willen hem perse zelf vervangen a 80 euro voorrijkosten en 90 euro per uur, dan krijg ik de slang (ik schat van 15 euro) gratis. Ik vind dat echt belachelijk voor zo'n dure kraan en een slang die ik prima zelf kan vervangen.

Ik hoop dat er een meer coulante oplossing komt met een bedrag dat enigszins in verhouding is met wat er moet gebeuren. Als ik uiteindelijk 150 euro kwijt ben voor een slang van 15 euro vind ik dat niet netjes voor een product dat al heel duur was en net buiten garantie is.

Grohe
    Beste I.L.A. Habets,

Bedankt voor je bericht. We adviseren je te reageren via de e-mail.

GROHE Nederland

Goedeklant
Ik had het al eerder per e-mail geprobeerd maar kwam er niet uit, dus als getuige nu een andere oplossing wil bieden weten ze mij te vinden. De kraan vertoont meerdere gebreken (kraan druppelt (cartouche moet vervangen worden) en instelknop zit vast door onopgemerkte lekkage). Als ik zoveel problemen al net buiten de garantie heb, heb ik weinig zin om flink te investeren in deze kraan. De slang is voorlopig weer lekdicht na het plaatsen van een koperen dichtring in de koppeling.

Ook een klacht indienen over Grohe?