Opgelost door Grohe: kraan slang lekt/is kapot

maestro200

Kraan slang lekt van een Grohe red duo boiler en keukenmengkraan. Gevraagd om een artikelnummer om een andere slang te kunnen kopen.Kan niet.Is niet leverbaar. Oplossing van Grohe is:Koopt u maar een nieuwe kraan met boiler, nu in de aanbieding.( 756 euro).Of een losse kraan van 539 euro.En dan is die nog niet geinstalleerd .Dus een onderdeel wat laten we zeggen 10-15 euro kost is niet leverbaar , dan moet je maar een nieuwe kraan en boiler kopen. Totale onzin dit natuurlijk. Kraan is net 5 jaar en 4 maanden oud.Lijkt me duidelijk dat niemand dit gaat doen toch. Kraan werkt perfect, boiler ook, maar slang is gaan lekken.

De oplossing is dat Grohe er voor zorgt dat mijn kraan slang vervangen wordt, of een nieuwe slang kan leveren.Ik verwacht een compensatie/vervanging, want ik heb zo niets aan een kraan die des tijds meer dan 700 euro koste.De duurste onderdelen werken perfect het goedkoopste is kapot (wat al erg raar is) en als dit niet vervangen kan worden dan wens ik dat Grohe er voor zorgt dat ik weer kokend en warm water heb in mijn keuken.Hoe dat maakt me niet uit, of een nieuwe slang, of kraan.

maestro200
Uiteindelijke oplossing prima geregeld