Klacht Grohe: Nieuwe Grohe kookkraan slechte service Grohe.

Klachtnummer
# 448346
Gebruiker
Straat14
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Hornbach een Stainless Steel Grohe Red gekocht zelf aangesloten zoals vermeld via instructies met klusjesman.
Hij bleek begin maart niet goed aangesloten volgens de Grohe monteur daarom hebben wij hem betaald 126,00 .Gaf slechte straal maar hij had een dopje (filter)niet bij zich voor vervanging na een paar dagen gaf de kraan helemaal geen water meer.
Klacht weer neergelegd bij Grohe wat een slechte klantenservice je wordt op een bijzondere lompe manier te woord gestaan ze wilde wel komen bij de gratie god voor 280,00 euro onkosten voor onze rekening.
Maar ze mochten niet aan de leidingen komen dat moest een loodgieter doen.
Daarom onze dorpsloodgieter laten komen kende de Grohe Red kraan niet heeft de leidingen nagekeken waren schoon toen deed hij het nog niet wat bleek na de vervanging van een kraan filtertje die hij wel bij zich had had ik eindelijk na een.maand geen water in de keuken weer een goede straal water.
Probleem opgelost conclusie waardeloze slechte service ze moeten een gaan kijken bij Cool Blue.

De oplossing

Excuses op zijn.plaats.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grohe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen