Opgelost door Grohe: Slechte communicatie/service Grohe

content Opgelost
v. Dussen

In mei 2017 hebben we twee Grohe Sensia Arena toiletten aangeschaft. Na plaatsing door de installateur bleek er bij het doorspoelen water tussen de bril en de pot doorkwam. Het probleem was bekend bij Grohe en we kregen nieuwe toiletpotten toegestuurd. We moesten wel zelf zorgdragen voor de installatie hiervan en voor het afvoeren van de oude. Grohe zou na overleg met de heer Langelaan de installatiekosten vergoeden. Op 13 november heeft de heer Langelaan per e-mail bevestigd dat dit zou gebeuren. Tot nu toe hebben we niets ontvangen. Telefonisch is de heer Langelaan lastig te bereiken en per e-mail reageert hij uitermate traag.

Het geld per omgaande op onze rekening!
Uiteindelijk is het geld (bijna twee maanden na het indienen van de factuur) overgemaakt.

v. Dussen
    Grohe heeft nog altijd niet gereageerd. Waarin een groot merk klein blijkt te zijn!
    v. Dussen
    Nog steeds niets gezien op de bankrekening!
    v. Dussen
    Nu weer een toezegging (zowaar een keer teruggebeld!) zou komende week gestort moeten worden. Waarom dat zo laat gebeurt, is niet duidelijk! Nog steeds afwachten dus. Veel beloven weinig (niets) geven, doet een gek in vreugde leven☹️😡
    Het is inmiddels 14 december en nog altijd niets ontvangen😡😡😡😡😡
    v. Dussen
    He hè eindelijk staat het geld op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Grohe?