Opgelost door Grohe: Slechte communicatie/service Grohe
Details
Klacht
In mei 2017 hebben we twee Grohe Sensia Arena toiletten aangeschaft. Na plaatsing door de installateur bleek er bij het doorspoelen water tussen de bril en de pot doorkwam. Het probleem was bekend bij Grohe en we kregen nieuwe toiletpotten toegestuurd. We moesten wel zelf zorgdragen voor de installatie hiervan en voor het afvoeren van de oude. Grohe zou na overleg met de heer Langelaan de installatiekosten vergoeden. Op 13 november heeft de heer Langelaan per e-mail bevestigd dat dit zou gebeuren. Tot nu toe hebben we niets ontvangen. Telefonisch is de heer Langelaan lastig te bereiken en per e-mail reageert hij uitermate traag.Gewenste oplossing
Het geld per omgaande op onze rekening!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.