Opgelost door Grohe: Slechte communicatie/service Grohe

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282378
Gebruiker
v. Dussen
Datum
5 reacties

Details

Klacht

In mei 2017 hebben we twee Grohe Sensia Arena toiletten aangeschaft. Na plaatsing door de installateur bleek er bij het doorspoelen water tussen de bril en de pot doorkwam. Het probleem was bekend bij Grohe en we kregen nieuwe toiletpotten toegestuurd. We moesten wel zelf zorgdragen voor de installatie hiervan en voor het afvoeren van de oude. Grohe zou na overleg met de heer Langelaan de installatiekosten vergoeden. Op 13 november heeft de heer Langelaan per e-mail bevestigd dat dit zou gebeuren. Tot nu toe hebben we niets ontvangen. Telefonisch is de heer Langelaan lastig te bereiken en per e-mail reageert hij uitermate traag.

Gewenste oplossing

Het geld per omgaande op onze rekening!
Geboden oplossing
Uiteindelijk is het geld (bijna twee maanden na het indienen van de factuur) overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    v. Dussen
    Datum
    Grohe heeft nog altijd niet gereageerd. Waarin een groot merk klein blijkt te zijn!
  2. Auteur
    v. Dussen
    Datum
    Nog steeds niets gezien op de bankrekening!
  3. Auteur
    v. Dussen
    Datum
    Nu weer een toezegging (zowaar een keer teruggebeld!) zou komende week gestort moeten worden. Waarom dat zo laat gebeurt, is niet duidelijk! Nog steeds afwachten dus. Veel beloven weinig (niets) geven, doet een gek in vreugde leven☹️😡
  4. Auteur
    v. Dussen
    Datum
    Het is inmiddels 14 december en nog altijd niets ontvangen😡😡😡😡😡
  5. Auteur
    v. Dussen
    Datum
    He hè eindelijk staat het geld op mijn rekening.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Grohe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen